Zima



Hej... dzisiaj spadł u mnie jak i w prawie całej Polsce śnieg. Biały, ciężki, lepiący się śnieg. Jeszcze dwa lata temu tak bardzo nie mogłam się go doczekać, a kiedy już padał wychodziłam szybko na dwór i pokazywałam go psu... Lubiłam zimę, tą całą zimową aurę. Natomiast teraz uważam zimę za najgorszą porę roku. Cały czas  (nie ważne jak grubo byłabym ubrana) jest mi zimno, Na dwór też nie wychodzę bo przeraża mnie myśl o tym że mam spędzić kilka godzin na takim mrozie. Jedyną radość przynosi mi jedzenie. Teraz jem słodycze, chipsy, M&M's i KitKaty... 











SNAP:   KAROLA7871

Share this:

, , , , , , , ,

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Bardzo ładne cienie, jak na pierwszy raz bardzo ładnie ci wyszło.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny kolorek :)
    ja ostatnio też kupiłam sporo takich ciepłych kolorków i ejstem zachwycona :)

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają, ja bym się bała u siebie, że będę wyglądała jak bym miała oko podbite ;) A u Ciebie super się prezentuje ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń