Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie - Golden Rose

Pomadki dostępne są w 12 kolorach. Jedna kosztuje 19.90 zł. Ich opakowanie jest moim zdaniem bardzo ładne i dobrze wykonane.  Ja mam trzy produkty z tej serii i to na pewno kupie też inne kolory. Trzy tygodnie temu pisałam wam o kolorze 03. Wczoraj kupiłam jeszcze kolor 10 oraz 11.





TRWAŁOŚĆ: Pomadki są bardzo trwałe. Na moich ustach utrzymują się około 6-7 godzin (w tym czasie jem i pije i nic się z pomadką nie dzieje). Ściera się z ust równomiernie. Nie tworzy grudek. Szczoteczka do nakładania pomadki jest bardzo fajna, ma płaski kształt. Niewielka ilość produktu pozwala na pokrycie całych ust.




1. KOLOR: 03

 Piękny róż był to pierwszy kolor jaki kupiłam.






2. KOLOR: 10 

Odcień który chciałam od dwóch miesięcy i nigdy nie było go w sklepie. Na szczęście wczoraj została ostatnia sztuka.  Jest to piękny ZIMNY kolor. Trudno dostępny w sklepach bo szybko zostaje wykupiony.  Na ustach wygląda pięknie (zresztą jak wszystkie!!!). Również długo się utrzymuje i nie pozostawia śladów np. na szklance. 





3. KOLOR: 11

 W opakowaniu wygląda jak brązowy ale na ustach taki nie jest. Idealnie nadaje się dla osób, które nie lubią mieć mocnych kolorów na ustach. Ocień pięknie wygląda na ustach i przyciąga uwagę. 















SNAP:   KAROLA7871

Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz